Ruhak Bende ikiz bebeklerime hamileyim ve başından beri progestan fitil kullanıyorum. Çok şükür kanamam düşük tehlikem vs hiç olmadı. Doktorum ilacı yazarken kasık ağrıların sancıların karın sertleşmelerin olmasın ve bebekler daha iyi tutunsun diye yazıyorum dedi. 5.haftada başladık 25.haftadayım şimdi hala devam ediyorum. Güvendiğim ve çok sevdiğim ilaçtır kendisi🤩 Doktorunuza güvenin