Ruhak Evalong benimki de tek yumurta İkizleri 2 yaşında oğlum var 8 haftalıklar inşallah kız olurlar tabii önce sağlık🤗
Egeligelin Evalong maşallah maşallah 37 ye kadar beklemişler doktorunuzun kararı mı benim de tek yumurta ikizi doktor direk 36. Haftada alıcaz dedi 37 den bahsetmiyo bile.🙄
Ruhak Egeligelin çocuklar gelmek istemez ve herşey yolunda giderse 37.hatta 38. Hafta neden olmasın canım
Evalong Egeligelin saolun teşekkürler. Evet doktorum kendi planladi zamanı aslında tam bugün alicakti 🤭ama ben 13 rakamıni pek sevmem 14 u olsun dedim yarın alıyoruz Allah kısmet ederse bebisleri kucağımiza 😊