enfla benim normal poliklinikte tesadüf görünmüstü 12 mm ondan sonra riskli gebeliğe yönlendirildim ama yoğunluk vardı o gunde belki o yüzden öyle davrandı bilmiyorum bilge hanımın çok iyi olduğunu bende duydum sonraki hafta başka biri ölçüm yaptı hiç bir sıkıntı yok dedi 1 haftada da bu kadar düşemez dedi ozaman yanlış ölçüm yapıldı dedim bende riskli gebelik takibim bırakıldı bugün başka bir doktora daha gittim yine hiç bir sorun görülmedi çok şükür zaten doğumuma 15 gun kaldı sezeryan