Arya90 Gecmis olsun bizimkide ilk 11 mm ölçüldü riskli gebelik ayni gün 9.7 ölçtü 1 hafta sonra takibim vardı 6 mm dediler ya yanlış ölçüm yapıldı ya da Rabbım yardim etti bilmiyorum riskli gebelik takibe gerek yok sorun görmüyorum dedi inşallah sizinkide düzelir Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin bana gebeligini sonlandirmayi düşünürmüsün bile dediler