babyackgz yaaa haftaya hangi gün ? Bende haftaya perşembe gidicem tekrar muayene edicek ve konuşcaz o zaman belli olacak. Seni öyle iyi anlıyorum ki çok geriliyorum aklıma geldikçe. Hem mutlu oldum müsait olduğumuza hemde aklıma geliyor doğum anında da çatı muayenesi olacak hep saat başı diyorum. Gerçi çevremdekiler o doğum sancısıyla anlamıyosun bile muayeneyi açılma olduğu için şuanki gibi ağrımıyor diyorlar ama bilemedim 🤦🏻♀️ Yinede bir yanım aşırı derecede denemek istiyor bebeğimin ve kendi sağlığım için. Doktorum plan yapma akışına bırak dedi normsl deriz sezeryan olur sezeryan deriz normal akışına bırak o yüzden dedi.