Tomrisss minik_kalbim aynen canım iki parmak çevremde kimde duyduysamda iki parmak dedi öyle kocaman elle sokup çevirme olayı imkansız yani orası ne ki ne girsin snuçta töbe töbee 😁 biraz ileri ittiriyor canım yukarı doğru inan ki korkma
Tomrisss babyackgz benimki kanala yerleşip yerleşmediğini alttan muayeneyle nasıl anladı inan anlamadım doktorluk çok acayip bişey 😊 kafasını hissediyorum bile dedi ama istediğim yerde değil doğum pozisyonunda fakat kanala girmesi gerek haftaya perşembe gel tekrsr bakalım dedi bu süreçte bolca yürüyüş ve egzersiz önerdi bugün yapamadım ama yarın tekrar bşlicam yürüyüşe 😊
babyackgz Tomrisss ayy çok sevindim atnı olmamıza birlikte bekleyelim minikleri ❤️ anlıyorlar canım onların açıları falan var ben lisede ebelik okumuştum üniversiteside değiştirdim bölümümü, doğumhanede staj yapmıştım bi kere açıklık baktırmışlardı bebeğin kafasını parmak uçlarımda hissetmiştim 🥰 gerçekten çok garip bir duygu
Gigy Tomrisss neyi olumlu duyduk ki, bizim insanlarımız abartmayı,olumsuzluğu çekmeyi,her şeyi kötüleyip anlatmaya bayılır ,doktorum da demişti gerçekten de öyle , tetanoz da anladım ben de onu ☺️☺️☺️sevindim iyi geçmesine 🙏🌸
Tomrisss babyackgz ay sen ciddimisinn 🙈🙈 çok değişik yaa bebeğin kafasını hissedebilmek. Hayır demekki o kadar yakında hissedilebilldiğine göre aslında normal doğuma insan daha motive oluyor bebişin çok geride olmadığını bilmek 😊😊
Yooop Kubra64 Aynen her muayene de alttan bakılıyor burda Bi zorluğu korkunclugu yok aslında niye böyle korkutuyorlar anlamıyorum 🤷
Tomrisss babyackgz hiç gerilme bende öylrydim koltuğa çıktığında derin nefes al kafanı yana çevir 5-10 saniye sürecek bitecek bittiktdn sonraki rahatlamanı düşün 🙂 dualrım seninle canım 🤲🏻