Sed22-09 mmk01 benimde yoktu yavaş yavaş başladı artık rüyamda bile yemek görmeye başladım 😂 zaten bu 4-5-6 aylarda bi 5 kiloya yakın alıyormuşuz buda normalmiş canım aslında kilodan ziyade sağlıklı beslenmek daha önemli
mmk01 Sed22-09 bnde onu düşündüm artık faydalı bişeyde yiyecek yok faydasızda ağzıma değdirmeyecem 15 haftalıkken 2,5 sam ileriyi düşünemiyorum bile
Oysul Sed22-09 kesinlikle haklısınız ilk 3.5 ay hiç almadım desem yeridir. Tam 1 kilo alıyordum kusmaktan diğer hafta veriyordum. Ta ki 4. aydan itibaren. 4 ile 6 arası neredeyse 6-7 kilo birden aldım. Şimdi biraz daha yavaşlamaya çalışıyorum.
Sed22-09 Oysul doktor hamur işlerinde uzak durduğun sürece ve fazla tatlı yemediğin sürece çok kilo almazsn dedi ama aksine hep hamur işi yiyesim geliyo 😂 bende diyetisyenle devam ediyorum yola şimdilik bakalım nasıl olucak :)
asellolya 19 bitmek üzere 2 kilo almışım. bir anda hapır hapur kilo alırım diye dikkatli besleniyorum. doktorada danıstıktan sonra günde en az 8 bin adım atıyorum. yoga da yapmaya calısıyorum zaman buldukça. Beni de çok korkutuyor kilo almak 😂
Krizantem_ pinar-06 18+4 um ,45 ile hamile kaldım ve 50 kiloyum 🤷♀️ hiç bulantım olmadı haliyle iştahsızlık yaşamadım ama abartılı da yiyen biri değilim nasıl geldi 5 kilo bilmiyorum 🤦♀️
haziranin25i Oysul hamileliğimin en başından beri ne yiyorsam aynı şekilde devam ettim herhangi bir diyet falan uygulamadım😍 bünyesel sanırsam 💜