enfla normal doğum yaptım oksijensiz kalmış dediler doğar doğmaz başka hastaneye sewk ettiler yoğun bakıma asfiksi tanısı konmuş. 3 gün uyutulcak soğutma işlemi diye bşy warmış soğutmaya alcaz dediler. sonra yawaş yawaş ısınmaya alıcaz dediler. saçlarını fln hep soymuşlar kızçemin. beyin mr, eeg, beyin usgsi fln hepsi çeklmş. şimdi noroloji görmesi gerekiyor ama randewu düşüremiyorum işte öyle bekliyorm bakalm. inşallah bişy çıkmaz.