kızlar ben perinatolojiye gittim kafası küçük gelişmemiş demişlerdi iki hafta geri demişlerdi. doğruymuş ama şuanda bşy diyemiyoruz dediler takip edicekler 2 hafta sonraya yine çağırdılar. genetiğe gittim oda çok geç kalmışsın dedi 20li haftalarda gelseydin test fln yapardık zihinsel özürlümü deglmi belli olur ona göre gebeliği sonlandırırırdık ama şuan yapck bşy yok çocugun doğmasını bekliceksin bi skntı tespit ederlerse zatn bana yçnlemdirirler dedi.