asra42 @minikturta valla cnm ben memnunum oyle ultrasona da yat kalk yapmıyorlar baya inceliyolar kilosunu da söylüyorlar ilgi de var alaka da var sagolsunlar özel değil ozele gidemem ama memnunum gayet de😊zaten kaldi 2 gün 🥳🥳
minikturta asra42 oyyyyy minicik kalmış sizinki maşallah Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍😘
minikturta umaydurununannesi evde canımız sıkılıyor da geliyoruz tövbe tövbe bana da niye geldin dedi 😀
Mzeynepp minikturta yaa ilk hamileliğimde aynısını yaşadım, sinirden aglaya ağlaya çıktım doktorun yanından hahahha 😂
minikturta Mzeynepp ay evet valla çok sınır bozucu bisey öğleden sonra tekrar gittim 2li test yaptircam diye bana direk niye özürlü çıksa aldıracak mısın diye çıkıştı beyninden vurulmuşa döndüm 🙄
umaydurununannesi minikturta sorma ya ben bıde hamılelıkden degıl enfeksıyon ıcın almıstım hamıle oldıgumu 1 hafta oncesı ogrenmıstım kontrol etsın dıyr gıttım ona da soledım bısey yok gıt dedı
Mzeynepp minikturta çok gerginler ya :D ben de özele gidiyordum da test için devlete gitmiştim. İnek mi bu devlet hastanesi sağıyonuz diyo bana 😂
umaydurununannesi minikturta bılmıyorum kı dun ozele gıttık esımle cınsıyet ıcın orda o ılgıyı gorunce dedim uzak olmasa kesın burda olurdum her yerını gosterdı ayrıntılı herkes para ıcın anlatıyo dıyo ama oburude bundan para kazanıyo
minikturta umaydurununannesi e oburu de zaten hasta olsa da olmasa da o parayı aldığı için tınlamıyor bile😏
minikturta 2prensannesi2008 valla ben hızlı resim dedim 3.ye tıkladım ordan yapacaklarını tek tek gösteriyor zaten 😍
minikturta Ikizdeniz 12. Demek istedin demi balım 🙂 valla o haftalarda doktor tahminde bulunuyor bazen tutuyor bazen tutmuyor işte 🙂
Ikizdeniz minikturta evet canm 22 yazmisim benden de istedi de test once ki hamileligim de yaptirmadim da bilgim yok ondan sordum tesekkur ederim