https://imgyukle.com/i/a9WSfQ bu resmimiz inşallah olmuştur 😍 bugün hastaneye gittim 2li tarama testi olurum hemde kontrol olur diye ama çok pişman oldum vaktim boşa gitti. Devletin kadın doğum hastanesine gittim doktor buyur falan dedi işte neden geldin vs vs. Ben sanıyorum ki ultrasona kendisi bakacak. Demesin mi kan 1. Katta ultrason da -1 de Git çektir gel diye 😏 neyse hallettim bunları fakat ultrasona bi geldim adamın tavrı direk şu “yat, ac karnını.” Yanındakine biseyler dedi sonra “Tamam, kalk surda giyin git” dedi ben şok ne kalbini duyabildim ne başka bisey öğrenebildim 🙄 sizinde vaktinizi çaldım kusura bakmayın ama sabah sabah hayatımın şokunu yaşadım neyse hepinize günaydın hanımlar 😀