Arkadaşlar Gökhan bey doğumumu yaptırdı.insanlığı mükemmel bilgi konusuna gelince hastanede çalışan bir arkadaşım tüm personellerin ona gittiğini söylediler hem bilgisi çok iyiymiş hemde insanlığı ki bizzat doğumumda insanlığını gördüm gerçekten tek geçerim Allah binkez razı olsun Gökhan beyden….bu arada Ankara Zekai Tahir Burak Hastanesinden mezunmuş duyduğum kadarıyla Ankara’nın en yoğun Kadın Doğum Hastanesi sanırım ora