Yaşadıkların için çok üzgünüm. Benim kendimde kromozom translokasyonum var doğal yolla ya da tüp bebekle hamile kalmam imkansız - dı. 2,5 sene önce tüp bebek tedavisi ile bir oğlum oldu. Tonla genetik tarama tonla tedavi yapıldı. Şimdi doğal yolla gebeyim. Benimde bebekte ileri derece de translokasyon risklerim var. İlk başta aldıramadım riskleri bilememe rağmen.. Ya sağlıklıysa ihtimali hep kafamda kalacaktı. Şimdi haftası gelince aminiyosentez mecbur. Çok üzgünüm ama edward patau gibi sendromlar malesef hayat ile bağdaşmıyor. Yavruların ömrü olmuyor doğsa da malesef. Umarım sonuçlar güzel çıkar bişey diyemiyorum. İlk doktorunuz kaçıncı haftada şüphelendi