uzumcekirdegi Hayır canım. 24 Ağustosta melek oldu gitti güzeller güzelim. 23. Haftamda detaylıya girdim yok cam kemik hastalığı var yok ellerini açamıyor yapışık işte amniyosentez yok fetal karyotip yaptır aldır bunu çok dediler. Bende ilk duyduğumda ne yapacağım dedim. Onun acı çekmesini ben görürüm tamam dayanırım ama o acı çekecek dünyaya getirerek kötülük mü yaparım dedim. Sonra bir hocayla konuştum. Onlar acı hissetmez. Benim evladimda yuruyemiyor konuşamıyor Bizede aldır dediler ama anneye bir zararı yoksa aldırmak günah dediler. Ve sonradan dedimki pamuklara sararim doğsun gelsin yeterki. Ben doktorlara inanmamaya başladım zamanla. Çünkü dedimki onlar bilemez Rabbim ol der ve olur herşey dedim ve hep Allaha yöneldim. Ama nasip değilmiş büyütmem onu. Rabbim çok sevdi aldı. 1 kere görüp 1 kere kucağıma almayı nasip etti Rabbim sonrasında teslim ettim en güzel yere. Kim diyor o cansız diye? Banada işte anne karnında kaybettin falan filan acımı çok küçümseyen oldu halada öyle. Benide kimse anlamıyor. Evlat acısı çok beter. Evlat acısı sadece kaybetmek değil hastalığı da öyle. 23. Haftamdan 32. Haftama kadar zehir oldu hamilelik hastanelere gitmekten korkar oldum. Herkes kızıma biseyler dedi durdu. Ama hep inandım Rabbime nasip olmadı. Sonra işte doğumdan sonra bakıldı. Amniyotik bant teşhisi konuldu. Doktor ihmalkarliklari oldu ben buna inanıyorum. Ve öbür dünyada elbet karşılarına çıkacağım. Rabbim ihmal edenleri kahrı perişan etsin. Sen kimseyi duyma ve Rabbine inan sadece yapman gereken tek şey dua. Başka bişey malesef elinden gelmeyecek. Çok acı elinden bişey gelmemesi fakat gelmiyor elinden. Tevekkül et Rabbime inan güven. Bu senin şuan sınavın bu sınavı bende yaşadım seni o kadar iyi anlıyorum ki. O çaresizliğini o kadar iyi biliyorum ki🙏 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah tek duam bu 🤲 Evladın için güçlü ol. Çok yıkıldığın zamanlar olacak doktorların biseyler demesiyle ama hep ayağa kalk ve inan🙏 Evladının sana ihtiyacı var sen güçlü durursan oda durur🙏