ssuleeyuce ayseyetik94 sudocreamden memnunum bepantol pek bi ise yaramiyor gibi. Sudocreami pisigi oluncada kullaniyorum hemen geciriyor nemlendirici gibide kullaniyorum hatga kendime bile kullaniyorum kuru cildim var diye. Cok amacli bir krem yani :)
tnc35 ayseyetik94 Tahmini doğum tarihi 4 Şubat dedi doktor ama 36+6 yız normal istiyorum Allah nasip ederse o yüzden her an beklemedeyiz 😊
Gizemceylan ayseyetik94 urtekram markasını aldım sudocrem fayda ediyo diyorlar ama içeriği temiz değil diye duydum 🌸
ssuleeyuce ayseyetik94 bebegin cildiyle alakali ikisinide deniceksiniz en iyisi o ben sudocreamo ogluma bi kere surdum bidakk altini acana kadar gecmisti pisigi. Ama bepantolu defalarca surdum gecmiyordu. Bebisiniz olunca deneyerek en dogrusunu seciceksiniz artik.
Ayssmom Mustela aldım birde macır kremi Bulgaristandan geldi onu kullanıcam. ( Türkiye’de de var dediğim kremden hatta pazarlarda bulunabilir )
ayseyetik94 ssuleeyuce Aynen öyle, denemeden anlayamam ama kim ne kullanıyo hangisi daha iyi merak ediyo insan 🤷🏼♀️
ssuleeyuce ayseyetik94 tabiki haklisiniz birde mustelayi cok kullanan var ondanda cogu kisi memnun ama pahali olunca dogerleri tercih ediliyor :)
Ayssmom ayseyetik94 mavi küçük bir krem adını hatırlamıyorum öbür odayada gidip bakamayacağım şu an çok soğuk. internete yaz çıkar 😁