badekusunannesi Siz üzgünüm demişsiniz ya. Ben de sizin kadar üzüldüm üzüldüğünüz için. Lütfennnn psikolojinizi bozmayın. Benim de sorunlarım var anlıyorum sizi. Lütfen içinizin rahat ettiği, rahat iletişim kurabildiğiniz, iyi bir doktor bulun tetkiklere baktırın. Sıkıntı yoksa tansiyon, şeker gibi sizin kilo almadığınız, sadece bebeğinizin kilo aldığı beslenme şekillerini inceleyin. Uzun olacak ta bişey anlatacağım. Ben bekarım . Komşunun çocuğu doğdu. Kadın1.50,eşi de maximum 1.60. Kadın psikolojisi göçük. Bebeğinin kilosu 2000. Benden rica etti,doktor doktor gezdirdik. Hatta annemle geleneksel şeylerde yaptılar. Lohusa psikoloji yorum da yapamıyorsun. Aile minyon. İstisnalar olabilir de,Şimdi bu kadının bebeği 4000 gr olursa boyu 50 nin üzerinde olursa… demem o ki genetik te olabilir . Allah sağlıkla beneklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin.