Hilalsny Mvi evet kiz ismi :) herkes bu sebeple erkek sandigi icin vazgeçme sebeplerimizden biri oldu :)
Ebreva Mvi benim eşim çok takıntılıdır isim konusunda kız olursa ben koyucam diye o yüzden tek bi isimle ısrar ediyorum bende 😂
Lidyen Larin ya da lalin hangisi hoş olurdu sizce? Bu arada çok yeniyim daha 4 haftalık ama kız geçiyor içimden😁 bir oğlum var❤️