Astadavistabeybi Burada herkes doğuracakta ben herhalde bebeği içimde büyüteceğim doğuma kalan gün 0 diyor 😍kızım 26.haftada doğmasın diye burda dua istemiştim hanginizin duası tuttu da şimdi 40.haftaya girdik benim prensesim doğmuyor 🤷🏻♀️
Isilhanim87 Astadavistabeybi doğumdan sonra ilk fırsatta gelip doğum hikayenizi yazın:) normal mi olacak sizin ?
durukiz Astadavistabeybi seninle aynı gündeyiz canım 😁 biz de an itibariyle 40+0 olduk inşallah bugün gelirler 🤲🏼
Mercimeginannesi123 Astadavistabeybi doğum hikayeni mutlaka ama mutlaka bekliyoruz, sağlıkla gelsin annesi eli kulağındadır😁
Astadavistabeybi Ozgglt_ bebiş babası gibi net olacak ben dünyanın en kararsız insanıyım bebek ise gelmeyecekse gelmiyor 🥰
Astadavistabeybi Isilhanim87 yazmaz mıyım 😬😍o kadar kişi bu anı bekliyor ki her adımı yazıcam detaylıca ben bile doğurduysam herkes doğurur diye 😬😍
Astadavistabeybi durukiz ay inşallah ya gerçekten artık bebek yetişkin olarak doğacak bebekliği kalmadı 😬😬😬😍
durukiz Astadavistabeybi aynen ya sabredemez oldum kokusunu içime çekmek istiyorum artık 🥰🙈 bizimkiler astsolist anam 😂😂
Astadavistabeybi Mercimeginannesi123 canımmm yazacağım inşallah bebek doğdu doğduğu gün okula yazdırdık diye 😂😹bu gidişle öyle olacak dermişim haftasonu doğmazsa alacaklar doğuma bekliyorum bende
Mercimeginannesi123 Astadavistabeybi ahahj gelmeden derde düşürdü bu bücürler bizi rabbim hayırlı evlat etsin de bu gebelik sürecinde cektiğimizle kalalım inş 😂
Ozgglt_ Astadavistabeybi inşallah tez vakitte kavuşursunuz güzel haberlerinizi alırız güzel pozitif muhteşem bir doğum diliyorum 🌸
Ttbbb Astadavistabeybi aynıyız 40. Hafta😂 ama bizim bebeler içerde çok rahat. Hiç çıkmıcak sanıyorm ama bi şeklde bitck bu iş inş sağlıkla gönlümüzdeki olır🥰
tazegebee Astadavistabeybi 2 gündür acaba dogurdunmu diye merak ederek açıyorum postlarini valla 😁 suniyle baslatmaktan falan bahsetmedimi doktorun canim? bide kiz bebek cabuk gelir derler. senin kizin bundan haberi yok zaar 😂
Astadavistabeybi tazegebee 1 cm açılma var dedi suyu azalmışsa doğumu suni ile başlatalım dedi suyu da iyiydi haftasonuna kadar bekletelim kalmaz o güne kadar gelir inşallah dedi doktorda merakla bekliyor hala doğmadı nazlı bir bebek bu diyor 😬bende erken gelir sanıyordum bizim tembel çıktı