Ozlemr 1 haziran cuma günü doğumum var kuzular sezaryen olucam sabah saat 9’da 38+5 günlük olmuş olucam. İlk bebeğim kız olacak inşallah çok heyecanlıyım. Bel ağrım var çok onun dışında sıkıntı yok sizler nasılsınız?
Nevinn Ozlemr canım niye sezeryan peki? banada pazartesi gün vercek.indallah hayırla kurtulursun canım darısı bizlere sağlıkla al bebeğini kucagina
hande123 Ozlemr benimde 1 haziran 38+3 günlük olacam kız olacak aşırı heyecan dışında bi sıkıntım yok şükür sırt bel ağrılarını heyecandan unuttum bile 🤗
ZeynepCanay Ozlemr saat geçmiyor 7.30 da hastanede olucam ama🙂Allah hepimizin yardımcısı olsun benim de prensesim bıgün gelicek 38+5 iz
Ozlemr GamzeDelikta ayy son akşam desene 🤦♀️😅 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻😍🤗
Nero Bizede doktor 1 haziran olur ama yinede persembe son kontrol edelim sıkıntı cıkmazsa alırız dedi😍 heyecan dorukta uykular kaçtı, zaman da gecmiyor. Sizler zaman gecirmek için ne yapıyorsunuz??
Handeberkay Nero dün böyle ağlıyorum nedensiz bende sora aklıma başka ameliyata girenleri getiriyorum
Ozlemr Nero benim sürekli bi işim var o yüzden zaman geçiyor aslında ama keşke evde yatıp tv izleyebilsem dinlenebilsem diye düşünüyorum 😂
MerveErginal Benimde 1 haziran cuma günü ama saati yarın belli olacak son doktor kontrolümüz var hayırlısıyla miniklerimize kavuşalım inşallah🙏 Çok farklı duygular heyecan merak korku stres hepsini bir arada yaşıyorsun
Ozlemr MerveErginal aynen öyle yançok tuhaf insanın ayakları yere basmıyor sanki 🤗 Siz kaç günlük oluyorsunuz 1 haziran da?
Ozlemr hande123 her dkka iş çıkmasa bende ağrılarımı unutucam ama unutturmuyorlar maalesef 😂 Şimdi balkon yıkadım içeri girdim heryerin ağrıyor yine 🤦♀️
GamzeDelikta Ozlemr çok şükür canım kıZımın solunum sıkıntısı oldu önce şimdi memeyi tutmuyor ama çok şükür
MerveErginal Ozlemr 40 oluyorum canım hayırlısıyla 🙏 Rabbim hepimizi sağlıklı bir şekilde kurtarsın inşallah