Yeniden 35 den sonra her hafta kontrol ve nst başladı. Şuan 37+1 deyim çatı muayenesi oldum korkulacak hiçbir şey yok yatmam ile kalkmam bir oldu o kadar kısaydı 💜 kızım kanala girmiş suanlik sancim ve açılmam yok son 20 gündeyiz. Heyecan endişe korku karmakarışık duygular içindeyiz karı-koca 😊