Maviimm Bulut18 onu bilemiyorum ben özel gidiyorum doktorun yazanesine anlaşması memorial ile var orda yapıcam
Urazim2021 Arasarzu Öncelikle sağlıkla alırsınız insallah bebişinizi kucağınıza 🙏 baş çevresi ne kadar acaba bizimki icinde doktor iri bebek başı büyük dedi 😊
Arasarzu Urazim2021 İnşallah teşekkür ederim 2 hafta önde dedi doktorum kafası büyük bu yüzden kanala girmiyor gebelik şekeride olunca böyle oluyor 😊 38+4 üm şuan
Semabkr Arasarzu konuşmuştuk canım Rabbim evladını kucağına saglikli almayı nasip eder insaAllah. Hadi hayırlısı evladına kavusuyorsun darısı basimiza 😘😍
Arasarzu Semabkr İnşallah canım çok teşekkür ederim darısı senin başına 😊 sağlıkla kavuşuruz inşallah 😊
Eise Arasarzu aslında bence erken karar vermişsiniz Kilosu da öyle çok değil 4 kilonun üzerinde de normal doğum yapan çok kişi var Acaba çatınız yeterince müsait mi degildi
Arasarzu Eise Kafamız 2 hafta önde gidiyor kanala giremiyor bu şekilde ne sancım var ne açılmam var üstelik gebelik şekerimde var 40.haftamı beklesem de normal doğum olmayacaktı sırf normal olsun diye kendimi ve bebeğimi riske atmak istemiyorum 😊
Eise Arasarzu anladım canım bilmeden yazdim kusura bakma yani sezeryan da olsa bebeğin biraz daha büyüsün diye yazdım Sonuçta sezeryanmis normalmiş bir farkı yok önemli olan bebeğe sağlıkla kavusmak ikisi de birbirinden kolay degil
Arasarzu Eise Yok canım yanlış anlamadım doktorumda normal olsun diye uğraştı haftalardır bekliyoruz hiçbiri olmayınca 40.haftamıda beklesem sezeryan olur normal şansını kaybediyorsun dedi perşembe 39 olacağım 😊
gamzelim2234 @Arasarzu hayırlısı olsun canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰 doğumdan çıkınca nasıl geçtiğiyle ilgili bilgi verirmisin bende yüksek ihtimalle 39 da aynı sebepten sezeryan olucam merak ediyorum oyüzden
Arasarzu gamzelim2234 Teşekkür ederim canım bende perşembe 39 olacağım kendime gelir gelmez haber vereceğim 😊
Eise Arasarzu anladım bu arada ben de perşembe 39 olacağım benim doktorum da bebek kilo almış olursa çatın uygun olmayabilir inşallah 1 haftaya gelir demişti ama hiç gelmeye niyeti yok keyfi yerinde Benim de gidisatim sezeryan
Arasarzu Eise Aynı durumdaymışız benimde çatım uygun ama oğlumun hiç gelmeye niyeti yok 1 2 hafta daha beklesem daha da kilo alacak sizin kilosu kaç şuan kanala girmiş mi bebeğiniz
Eise Arasarzu kafası kemiklere yerleşmiş ve rahim ağzında yumuşama birazcık vardı ama üstünden 1 hafta geçti açılma yok 37 haftalıkken 3400 du
MomC6 Arasarzu bende cuma günü sezeryan olacağım zorunlu olarak bebeğin suyu çok azalmış 😔 açıklık yok sancı da yok 37+3 kısmet önemli olan sağlıkla kavuşmak. Sende hayırla sağlıkla kucağına al evladını inşallah dualarım seninle! 💕🤲
Arasarzu MomC6 Hiç üzülme canım hayırlısı böyleymiş bebeğine sağ salim kavuş inşallah benimde dualarım seninle 😊😍