Arasarzu Srhtzlyh Hakkımızda hayırlısı olsun normali deneyip olmazsa sezeryana girmek daha zor olur kendimize daha fazla acı çektirmeye gerek yok bende normal olsun istemiştim ama nasip değilmiş korkmayın inşallah güzel geçer 😊
Srhtzlyh Arasarzu ay olmiycak heyecandan dogurucam galiba😅 o kadar merak ediyorum ki o anları bebeği bana göstericekler filan🤭 güzel yanlarını düşünüyorum hep öyle atlatırım anca bu gerginliği🤗
Arasarzu Srhtzlyh Bende uyuyamam kesin heyecan stres nasıl geçer bu günler bilmiyorum 😂 kaçta olacak sezeryan
Arasarzu Busrabdullah_123 Yarın anestezi uzmanıyla görüşecegim canım karar vereceğiz teşekkür ederim 😊
Srhtzlyh Arasarzu sabah sekizde yatışım yapılacak ama saat kaçta olur hiç bilmiyorum. Insallah erkenden biterde ertesi gün eve gelebilirim:) şimdiden uykular kaçti yarin gece nasil geçer hiç bilmiyorum😅
Urazim2021 Arasarzu Öncelikle sağlıkla alırsınız insallah bebişinizi kucağınıza 🙏 baş çevresi ne kadar acaba bizimki icinde doktor iri bebek başı büyük dedi 😊