Habibe1907 korkmayın Allah’ın izniyle bir şey olmaz arkadaşıma da aynısı söylendi şu an kızı 1. Sınıfa gidiyor üstüne de 3üzleri oldu hiç canı sıkm
doktordan doktora değişiyor sistemleri benim gittiğim doktor ben 2li 3lü test yapmıyorum dedi direk 4lü test yapıyorum dedi