Sevgili anneler , anne adayları hamileliiğimin 12. Haftasındayım . Bebeğimin ense kalınlığı 2.60 çıktı doktor sınırda dedi kan testi verdik, sonuç daha çıkmadı ama moralimiz bozuldu stres olduk, ne yapacağız bilmiyorum. Bu durumu yaşayan bu konu hakkında bilgisi olan varsa birbirimize destek olalım bilgilerimizi paylaşalım diye yazıyorum . Kafamız karışık bir hafta nasıl geçecek bilmiyorum