deniz1005 Kizlar merhaba 17+6 haftalik ilk cocuguma hamileyim. Gogus kafesimin hemen alt tarafinda karnimin basladigi yerde iki uc gundur surekli seyirme gibi bi his oluyo bu bebek hareketimidir? Bilemedim bu durumu yasayan varsa bilgi verebilirmi
Deniz1634 deniz1005 değil canım orda şuan arkadaşların dediği gibi göbek deliginde bile değildir daha
Nurcaa deniz1005 21. Haftadayım daha göbek deliğimde yeni hissediyorım 😂😂 o kadar değildir ama bende ilk 17+6 da gaz sancısi gibi hissettim gaz olmadığını 2-3 gün içinde anlayınca bebek dedim yakındır sizinde😘
Alinamoms deniz1005 tam değil canım ama 2 3 güne kadar pıt pıt hissedersin tekmeleri artık benimde öyle olmuştu 3 4gün sonra hissetmiştim tekmesini pıt pıt diye 😂
deniz1005 Bireylulmasali yani acikcasi bende korktum bukadar yukarida olabilirmi bebek diye bilemedim yani :/
edanuur deniz1005 Kız yok bebek okadar büyümedi yani bende 17 hftamdayim daha göbek delgimize bile ulaşmadi yavas yavas yukarı doğru buyucek
maviscik77 deniz1005 19 haftalığız karnımın tam altında hissediyorum kıpırdıyor artık , o kadar yukarıda olması imkansız yani başka bir şeydir 😂
Deniz95 Merimex Alinamoms maviscik77 ilk hissettiğimiz zamanlar nerede hissederiz ben şuan göbek deliğimin biraz altında değişik hissediyorum arada bir şey gıdıklar gibi oluyo içten ve dün akşam bugün Uzanırken pıt pıt iki üç kere hissettim bide ama bebek mi emin olamıyorum 15. Haftadayım
Kardelen_nm deniz1005 sanmıyorum bebek daha alt kısımlardadır die düşünüyorum çünki ben ilk 20. Haftada hissetmiştim göbek deliğimin alt kısmında haraket etmişti
maviscik77 Deniz95 tam karnımla rahmin arasında yani göbek deliğimden bi parmak aşağıda hissettim 16 da ilk hissettim o günden beri sürekli hissediyorum
Alinamoms Deniz95 15 hafta biraz erken ama yaklaşık olarak göbek deliği altı 5 parmak kadar altta pıt pıt atar gibi dokunur gibi ama devamlı değil günde 10 15 kere hissediyorum. 2 3 ise daha bağırsak hareketi olabilir siz takip edin özellikle sırt üstü yatınca hissediliyor öteki türlü anlamak zor. Meğer bebek öyle rahatsız oluyomuş o yüzden vuruyormuş 😂
Merimex Deniz95 17.haftam biterken hissettm ilk gebeliğim ama okadar minik ve okadar kısa sürdü ki göz seyirmesi olur ya onun gibiydi üç beş saniyelik oldu :)
Ayse3474 deniz1005 Ben 30 haftalığım daha yeni son bi kaç haftadır göğsümün altında hissetmeye başladım 😂😂 midenizdir belki 🤭🤭⚘
Deniz95 maviscik77 evet bende orada hissettim doktora gidince soracağım benek karnımın neresinde diye 😂
Beyzasrvn deniz1005 Bebeğin esi yani pankreasi oynatiyor olabilir annesi . Kendisi yavaş yavaş hareket etmeye başladığı için.
Deniz95 Alinamoms dün Akşam uzanınca ilk defa hissettim pıt pıtları bide sabah uzanırken hissettim arada da orada bir şey gıdıklar gibi oldu bu hafta sayacağım ilk başladığında da günde 10 15 mi olması gerekiyor ☺️