Alyamm_ Hatice4446 Maşallah prenses’ e belim ağrıyor dedikçe herkes erkek bebekte çok bel ağrır diyorlar ne alakaysa işte gelde anlat 🤭
Figen_Aksu_1 Hatice4446 Evet 🤩🤩inşallah sağ salim alırız kucağımıza bebislerimizi🙏🤗 çok merak ediyorum cinsiyetlerini ama hic ümidim yok göstermeyecekler gibu hissediyorum haraketlerini de hissetmiyorum açıkçası 😌
Alyamm_ Hatice4446 Aaa baya uzakmışız ya aslen tokatlıyım ama hemşeri sayılırız 🤗 Köyümüz de Çekereğe çok yakın ☺️
Busracobann Hatice4446 12 hafta da gittim en son daha küçük dedi 14 de devlete kontrole gittim tersti bakalım yarın gösterecek mi
Beyazmelekkk Kızlar 16+2 haftalığım kendimi çok hafif hissediyorum hiçbir belirtim yok gibi sizde de öyle mi normal bir durum mu ? İlk 3 ay tiksinme bulantı vardı yine şimdi onlarda yok olunca endişe ediyorum
Hatice4446 Beyazmelekkk bende öyleyim şuan sadece hiisettiğşm sabah erken den midemin kazınması tabi karnım da şiş