haziranin25i Busraboluk ben bilerek denk getirdim. Yumurtlama dönemim mayıs ayıydı 32 yaş kısmında kız yazıyordu ve cidden kızım olacak 💜
Busraboluk Hemsiremom o söylediğin testi bende yaptım canım doğum tarihim 93 son adet tarihim 20 Kasım
Mavi87 Busraboluk doğru çıkanların tamamrn tesadüf. Çin takviminde annenin bilgileri istenir. Ama bebekte cinsiyeti baba belirler. Yani tamamen saçmalık
momy853 Mavi87 bana da çok Saçma geliyor hatta doktoruma sordum 🤦♀️tamamen tesadüf cinsiyeti erkek belirler oyle bisey yok dedi
momy853 Mavi87 çevrem de çoğunun dogru çıkınca bende merak ettim yaptım tabii ki inandığımdan degil 😊
Busraa-29 momy853 kan yenilenmesi diye birşey duydum kadınlarda 3 yılda bir yenileniyor erkeklerde ise 4 yılda bir yenileniyor yanı enson kimin kanı yenilenmişse cinsiyet o oluyor diye duydum
Tubasahra Busraboluk Benim doğru çıktı.Benimde 2 oğlum vardı bı bebisim daha olsun istedim çin takviminede baktım bide abileri çok dua etti şimdi kızım 2 yaşında.İnsallah sizinde sağlıklı bı kızınız olur 🤲
momy853 Tubasahra maşallah canm Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin benim de iki kızım erkek olsun diye çok dua ediyorlar. Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin insallah
Mavi87 momy853 bende yaptım canım yapmadım değil ama cinsiyeti erkek belirlediği için saçma gelmişti bu yüzden. Kalbimizdekini ve hayırlısını versin Rabbim 🌺
Tubasahra momy853 Ah rabbim ablalarin gönlüne göre versin kaç yaşındalar.Eli ayağı düzgün bı erkek kardeş nasip etsin inşallah hayırlısıyla.
momy853 Gulfeem gerçek dogum tarihi ve son adet tarihi olacakmıs canm 😊çoğu Çin takvimine göre çocuk yapıyor🤭😀
Hicran52 Busraboluk evet doktor kıza benziyo demişti ama erkek çıktı sonradan 3n başta çin takvimine baktığımda erkek yazıyordu 😁
Gulfeem momy853 valla kuzum hiicbir cin takvimi hesaplaması dogru cıkmadı bende. Yasına 2 yas ekleme, son adet tarihi değilde hamile kaldıgın ayı işaretleyip bakma vs vs hicbiri tutmadı bence tamamen tesadüf cin takvimi☺️
momy853 Betulll1 ya gerçekten nasip duamızı edip gerisini Allah’a bırakacaz yok Çin takvimi yok erkek senesi kız senesi vs. Nasipte varsa olur zaten.