Asafabioluyor
Devlette de imkan var evet ama hemşireler ebeler doktorlar bile yüzüne bakmıyor orda bn bundan önce kürtaj oldm 15 temmuzda bayrama denk gelmsti mecbur devlette oldum davranslari cok kabaydi hepsinin bide mahremiyet yok acil muayne yerinde o yuzden mecbur kalmadkca gtmm bn