birmelekannesi_ bende aysel hocaya gidiyorm memnunum ama fiyati aşırı fazla muayne ücreti bile cok fazla bence 23. Haftamda detayliya girdim detaylı 300 fetal ekoda yaptilar oda 150 muayneyede 160 verdim bide tahliller fln 700 lira verdim bi kerede kan uyusmazligida var 2 defa iğne oldm hastaneye yatis yapiolr oyle yapiolr o igneyide 200 lira oda gercktn cok pahalı ama oraya basladm dogumuda orda yapacam ins 37 haftaligm