Kelebeginruyasii ben çatlatma iğnesinden 14 gün snra test yapmştm pozitif çıkmıştı adetime bir gün vardı daha. Şmdi 7.5 aylık hamileyim. Ama hiç kasık ağrım olmamıştı. sadece aşırı hazımsızlık gaz sancısı gece başlar şişkinlik Göğüs ağrısı vardı belirti olarak. Herkeste aynı belirti olacak die bşy yok tabi canm. Rabbm sanada nasip etsin inşallah hamilesindr