Kelebeginruyasii Anneler ve benim gibi anne olmak isteyen anne adayları adetliyken klomen kullandım yumurtalarım büyüdükten sonra çatlatma iğnesini otrivelleyi yaptı doktorum. Sorum şu kii iğneyi vurduğum günün ertesi günü ilişki oldu bikaç gün aralıklı olarak şimdi sol kasığım aşırı ağrıyor bugünde biraz temizlik yaptım bayağı yoruldum acaba gebelikmi oluşuyorda okadar ağrım oluyor yoksa sadece kasık ağrısımı benim gibi olan varmı aranızda? Bu arada iğneyi 6ocakta vuruldum erken mi acaba kafamda deli sorular 🙄🙄🙄
Yasminyenice Kelebeginruyasii daha çok erken, buradan gebelik oluştuğunu çıkaramayız. 17-18 gün geçmesi lazım
Elif_13 Kelebeginruyasii bende 3 ocakta vuruldum benimde oldu çok kasık ağrım bide belim çok ağrıyordu doktoruma sordum normal endişelenmenize gerek yok iğneden kaynaklanıyor demişti
Melisa_eker Kelebeginruyasii Kişiden kişiye degişiyir canım.Benin kasık ağrılarım hiç olmadı bende karından vurdum hep kendime.Ne ağrım oldu ne sızım.Klomen kullandım eşimde kullandı.Doktorum süt yapıcı ilaç verdi.Guatr ilacı veriyorum ama Guatr olduğu için değil dedi.Vucüdunu gebeliğe hazırlamak için dedi.Kan sıvılaştırıcı hap verdi haftada iki gün yarım aldım ve sonuç hamileyim.🤭♥️Rabbim sizlerede nasip eylesin.🙏🤲♥️Haaa birde Bende bekledim en sonki vurmamdan iğneyi hemen belli olmaz kuzum o ilk zamanlar da teste çıkmaz.Bende sabrettim bekledim.Adet zamanımda iki gün geldi yine olmadı dedim.Birde yumurtalıklarımda kis vardı.Rabbim istedikten sonra her türlü oluyor.🤭Mucize bu başka tanımı yok.♥️Hayırlı haberlerini bekliyorum inşallah.🤲
Tugce28 Kelebeginruyasii o iğne kistte yapıyor oda ağrı yapıyor bana sadece kist yaptı moralini bozma sen yine de çok ümitlenme diye söylüyorum canım
Kelebeginruyasii Yasminyenice evet erken olduğunu biliyorum ağrı ve akıntım olunca acabamı diye düşünmeden edemedim açıkçası teşekkür ederim yinede yorum için🌸
Dururas ovitrella hormon içerdiği için kasık ağrısı yapıyor, ben ilk kez geçen ay yaptım 15. Gün gebelik testi yaptım pozitif çıktı, inşallah güzel haberler alırsınız
Kelebeginruyasii Dururas yaaa ne mutlu size çok sevindim sizin adınıza 🤗 bende ilk defa kullandım bakalım nasipte varsa olur inşallah🤲🏼
Yasminyenice Kelebeginruyasii heyecanınızı anlıyorum ama çok düşünmemeye unutmaya çalışın. Ben 2 Aralık’ta çatlatma iğnesi oldum 17-18 inde yapsam çıkacaktı ama bekledim bayağı 21. Nde yaptım pozitif çıktı. Dediğim gibi çok düşünmemeye çalışın daha faydalı olur
Elif_13 Delal36 ovitrelle kullandım ben gebelik testini ne zaman yapmayı düşünüyorsunuz adetime 15 - 17 gün kaldı .. heycanla bekliyorum
Kelebeginruyasii Melisa_eker hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağınıza almayıda nasip etsin inşallah darısı bana dualarınızda benide unutmayın🤲🏼🤲🏼😘
Kelebeginruyasii Yasminyenice yani düşünmemeye çalışıyorum ama olmuyo şimdi iğneyi oldum kesin sonuç belli olsun istiyorumki ona göre doktor bulup iğne yaZdırmam lazım kendime iki genimde pıhtılaşma var çünkü iki kürtajım var ikisinde de bebek 6+2 de kaldı kalp atışlarını duyamadık oyüzden ne kadar erken olurda öğrenirsem okadar iyi diye düşünüyorum tabi önce rabbim nasip edecek sonrası bize kalmış olan birşey 🤲🏼🙏🏼
Melisa_eker Kelebeginruyasii amin inşallah rabbim annelik duygusu tatmak isteyen herkese nasip eylesin.🤭
Kimkibu Kelebeginruyasii gebelik için daha erken ama o iğne ağrı yapıyor malesef:/ ins tutunur bebeğiniz 😊