Kizlar doğumdan hic korkmayın hic acilmam yoktu 37+5 de bebegim basamağı ama kafası yukardaydi 40+0 da protess ile rahim yumusatici fitil ile doğumum dr tarafından başlatıldı 40+1 de suni sanci verildi ve bebegim önce allahin sonra çabalarımızla dogdu epiduralsiz normal dogum yaptım cok mutluyum oğlumu aldim kucağıma darısı sizlere sormak istediğiniz olirsa ben cevaplarım doğumdan korkmayın