hande123 milyonlarca sezeryan doğum yapan var. Kime nolmuş. Kimin çocuğuna bolmuş canım. Öyle düşünme sakın. Valla kayınvalideme anneme dedim ki geçen, şimdi 3er 4er tane doğurmuşlar bugünkü teknoloji o zamanlar olsa sezeryan olur musunuz dedim. İkiside ay evet valla yarım saate işin bitiyor. Sezeryan olsa o zamanlar 10 tane doğururduk dedi ikiside. O acıları ağrıları boşuna çekmişiz biz diyorlar. Normal yapmak isterken acil sezeryana veya mecbur sezeryana alınan var. Farzet sende zorunlu sezeryan yapıyosun 🙈😁 ay bende öyle şeyler okudum ki iğneden bile korkan biri olarak normal yapamam dedim diye abooo insanlar demediğini bırakmadı birde üstüne madem korkuyosun niye çocuk yaptın yaparken korkmadın mı gibi abuk subuk sorulara maruz kaldım. Canım işin özü sen nasıl rahat ediyorsan öyle doğur. Sen yoksan çocukta yok. Önemli olan senin sağlığın en başta ruh sağlığın. Sağlıkla al kucağına 😘😘😘