hande123 Kesinlikle katılıyorum. Asıl önemli nokta geriye dönüp bakınca sadece güzel anılar kalıyor, abartmaya gerek yok. Ayrıca o doktorların orada olmasının tek sebebi normal dışında bir tıbbi durum olursa müdahale etmek yoksa inanın evde kendiniz bile doğurursunuz. Zaten olay o, o bebek oradan çıkacak öyle ya da böyle 😊 Ayrca benim başıma gelen senin başına da gelecek diye bir şey yok. Bende doğuştan olan bir anomaliden dolayı damarlarım biraz farklı yerlerde normal doğum esnasında kızımın kolu takılmış ve damarımın biri patladı, çok kan kaybettim ama hastanede olduğum için doktorum hemen dikti hemen kan takviyesi verildi herşey normale döndü. Şimdi benim dışımda birinin başına zor gelecek bir olay anlatmaya gerek var mı? Yok! Harika bir doğumum oldu kızımı çıkar çıkmaz kucağıma verdiler o sıcacık duyguyu anlatmama imkan yok. Ben bebeğimi kucağıma aldıktan sonra doktor aşağıda naptı neetti inanın umurumda olmadı, hissetmedim bile çünkü dünyalar benimdi o an. Siz de kendinize ve bebeğinize inanın eğer sağlık anlamında bir maniniz yoksa normal olanı normal doğumu tercih edin pişman olmazsınız.