mutluaile11 Folik asit kullanıyorum doktorumun bana yazdığı markayı. Başka marka kullanma dedi. En pahalısını yazdı yaklaşı 25euro. Fakat internette baktıgımda cok daha uygunada var. Farklı markada kullansam birşey olurmu acaba siz hiç kullandınızmı
Ayseege6156 mutluaile11 çok saçma ne alaka ya herkes folikasit kullanıyor ben ilk defa duydum bunu valla bence hamileliğinle alakalı özel bi durum yoksa normal al eczaneden kullan yani o kadar para vermene gerek yok
Babyy1S mutluaile11 daha uygun olanı yazmasini isteyin diger folik asitler de aynı işlevi görüyor en pahallisi enn iyisi anlamına gelmiyor banada doktorum pahallı ilac yazdiginda baska marka ve uygun ve iceriği iyi olanı yazmasini istiyordum sonucta hamilelikde uzun süre kullanilcak ilaclar bnlar
mlkkk mutluaile11 doktorlara ilaç şirketleri hediyeler filan göndererek kendi ilaçlarımı önermesini istiyor bana da doktorum bi markanın broşürünü verdi bunu alın diye 90tlye aldım Başka markalarda bu fiyattır sandıpım için hiç sorgulamamıştım burdan öğrendim daha uygunları olduğunu daha öne bilsem muadilini daha uyguna alırdım
058elf mutluaile11 doktorun anlaşması vardır belki firmayla o yüzden öyle demiştir, farklı bi ilaç istiyorm diyebilirsn sonuçta bir sürü folik asit var
Aslihan2 mutluaile11 Mutlaka bir sebebi vardır verdiği folikasitin. Mesela bende pahalı bir folikasit kullanıyorum ama pcos görünümü olduğu icin önceden de farklı kullanıyordum çünkü düşüklerim vardı. Herkesin bünyesi değerleri farklı ona gore de en uygun ilac veriliyordur. Bununda alakalı postumuz var inceleyebilirsiniz https://forum.mutluanneleriz.com/d/684623-konumuz-folik-asit