Munaa bana da 12. Haft da erkek gibi demişti ama 16. Hafta da kesin kız dedi ben emin olamadım 20. Hafta da ayrıntılı ultrason da da kesin kız dedi o zaman başladım almaya yaptırmaya ,değişmez sanırım ama gene biraz daha bekleyip ayrıntılı dan sonra başlayın derim siz bilirsiniz ama tabi ki 🥰 iki hamileliğim de de ayrıntılıya kadar hiç bişey almamıştım bende