Vakumluları tavsiye etmiyorum bebek için sakıncalı, aslında sadece serum fizyolojik sıkarsanız daha iyi bebeği baş aşağı çevirip akıtabilirsiniz ama genelde çekmeden çok kolay olmuyor. Kendi nefesiniz ile çektiklerinizden alın. Alacağınız markanın uç kızmı yumuşak olsun. He bu aspiratör serum fizyolojik gerekli mi illa derseniz yüzde binbeşyüz gerekli.. Bebek burnu tıkalı ise mama yemez, emmez, uyumaz… Doğumdan önce almanız şiddetli tavsiyedir