Bende otribebe nazal aspiratör aldım. Ancak ilk 1-2 ay bebek çok ufak olduğu için nazal aspiratör yerine serum fizyolojik denilen eczanelerde satılan serumlardan alıp kullanmak daha sağlıklıymış. Hemşire bir arkadaşım söyledi. Bende aldım bakalım ins oğlum doğunca önce serumu kullanacağım.