MerveBostann
bence yaptırmakta iyi yapmışsınız. Ben yaptırdım çünkü ne olursa olsun herşeye razıyım sağlıkla gelmesi önemli eğer riskli sonuç gelirse de kendimi eğitmek için bilgilenmek için bir fırsatım olacak böylece bebeğime daha faydalı, sağlıklı ve bilinçli bir şekilde büyütürüm diye düşünüyorum