Bende yaptırdım bu akşam sonuç çıkacak insanlardaki şu algıyı anlayamıyorum yaptırmadım riskli çıksa aldirmicam zaten yaptıranların çoğu aldırırım kafasıyla yaptırmıyor bir sorun varsa bunu bilmek ve ona göre önlem almak icin yaptırılıyor çocuğuma riskli derlerse ona göre eğitimler alicam bir anne olarak biraz bakış açısını geliştirmek gerek diye düşünüyorum