Birgul92hso8 tehlikeniz yoksa yavaş yavaş yürümeye başlayın bence, bedeniniz için de yürüyüş çok iyi olur. Doğumu kolaylaştırdığı söyleniyor ama yürüdüğü halde zorlananlar elbet vardır, ben normalde de yürümeyi sevdiğim için tehlikeli haftalarım geçince günde 20 dk en az yürüyordum şimdi 32. haftamdayım bir kaç günde bir yavaş yavaş yürüyorum erken Doğum riskim olmasın diye ama 35’ten sonra her gün yürümeyi düşünüyorum, diğer türlü hantal hissediyorum kendimi