Birgul92hso8 Hanımlar ben hamilelik boyunca hiç yürümedim bi iki adım attım ya da atmadım hep uyudum bi yere gidince arabayla gidip geliyorum ve bana doğumunu çok zor yaparsın diyorlar bebek şişiyormuş yurumedigim için doğru mu
Oykuaygun Birgul92hso8 bebeğin şiştiğini hiç duymadım öyle bir şey olacağını da sanmıyorum. Doğumunun nasıl olacağını tam olarak bilemeyiz. Ama yürümen senin için iyi bacak kasların için. Birde bel ve sırt ağrılarına iyi geliyor. Spor yapmış oluyorsun yani
derinsart Birgul92hso8 bende hic yürümedim bakalm nasi olcak 6.ayin sonlarindayiz ilk 4 ay hep yattim düşük riskinden smdide tehlekye atarm gibi geliyor doktor yürüyebilirsnn dedi ama korku var ister istemez
aylinsss Birgul92hso8 doktorum kolay doğum kolay toparlanmak için vs mutlaka yürü hergün dedi belki o sebepten diyorlardır toparlanmak daha kolay oluyormuş doğumu da illaki etkiliyordur kaslar çalışıyor çünkü esnek oluyorsunuz ve kilo kontrolünede katkı sağlıyor bu sebeplerden ötürü öyle demiş olabilirler
Emeldikici Birgul92hso8 yürümek anneye faydalı canım ben 7 ay kadar hep yürüdüm yavaş tempoda sonrasında bu yasaklar çıktı yürüyemiyoruz ama bana çok iyi geliyordu 7.ayı doldurduğumda vücudumda gram ödem şişlik yoktu iki aydır azcık ödem topladı ayaklarım ellerim ama 9. Ayımdayım artık normal geliyor. Yürümenin bebişle alakası yok kendini strese sokma canım doğum anını kimse önceden kestiremez o an bebiş nasıl istiyorsa öyle oluyor
Birgul92hso8 Emeldikici yaaa sen de mi 9 aydasın bende 9 aydayım ve doğum olucak yani doktorum ayın 23 unde gel normal doğum yapabilecek misin bakıcaz dedi bu nasıl bakılıyor bi de her iki doğumdan da korkuyorum sezeryanla normalda ilk gebelik bide
MehZey Birgul92hso8 bebiş senin yürüyüşünle zayıflayıp kilo almaz ki 🤷🏻♀️ sen şişersin sadece ve baldirlara kilo almak normal doğumu zorluyormuş bu doğru. Hamur işi ve tatlı tuzluyu kes bebegin şişmesin 😊
Birgul92hso8 MehZey yaaa ben hamur işi fazla yemedim de ama makarna ve et falan çok yedim açıkçası yedikçe yiyesim geliyor ona rağmen sadec 8 kilo aldım diyer kilolar hep bebek almış annem de diyo ki nasıl çıkıcam bu şimdi 😂😂
Emeldikici Birgul92hso8 bende korkuyoruumm 29 ocakta sezeryan olacaktım ama bebek hızlı çıktı kanala erkenden dayandı 1 haftadır yatıştayım 29 u beklemeyeceğiz geldi gelecek 🙈 bu bebeklere hiç belli olmuyor istediğin kadar planla 😬
aylinsss Birgul92hso8 ben hava güzelken dışarı çıktım malum bir aydır iyice soğudu evde yürüyorum balkonum baya geniş orda yürüyorum maksat hareket etmek
Birgul92hso8 Hanımlar ben yürümedim hiç çünkü kayın babam benim çöp dokmeme bile izin vermiyor ben hafta sonu pazar günü eşimle arabayla anneme gidiyorum sadece orda da oturuyorum hiç dışarı çıkmıyorum anlıyacağınız 💔
aylinsss Birgul92hso8 sizi markete bile göndermiyorlar mı anlamadım sebebi nedir bebege bişey olur diye mi
Birgul92hso8 aylinsss hyr canım ne alakası var ben ilk gelin geldiğimden beri bi yere çıkamıyorum izin vermiyor kafamı camdan bile cikaramiyorum
Meldemmmmm Birgul92hso8 Allah yardimcin olsun ancak bir şey olmaz ya yürüyüş yapanda zor doğuruyor yürümeyen kolay doğuruyor nasip bence dogum isi yani bebek de sismez öyle sey mi olur tüp bebekle hamile kalanların bazısı 9 ay boyunca yatiyor
Svcnbydmr Ben sürekli yürüyorum iş yapıyorum kendimi birakmiyorum asla yatma huyum yok evde olsam bile ev işleriyle uğraşıyorum bu bile spor oluyor ve hiç ödemim yok sadece 6 kilo aldım 34. Haftadayim