Tatliskoo Kizlar mrb bugun dr kontorlum vardi kilosuu 1113 kg dedii sizdee duurmlarr nee aacabaa birazz zayiff geldii bnaa doktorr normal amaa dahaa dikkatlii beslenn boll suu icc dedii
Kbras Tatliskoo 30 haftadayız bızde 27+3 te 1150 gramdı sizinkide normal yanı zaten doktor normal dedıyse bi problem yoktur her bebek farklı🙂
Minikhavucum Tatliskoo ben şu an 23 haftadayım fakat kilosunu konuşmak istediğimde doktor bu haftalar çok mühim değil, 28. Haftada 1 kilo civarında olacak öyle hesapla dedi. Sizinki normal oluyor o zaman
Grbtsgr26 Tatliskoo son adet tarihime göre normalde şuan 28+5 olmam gerekiyor ama bebeğim 2 hafta önde 30+5 deyiz kilomuz cuma günü kontrole gittiğimizde 1800 kilo 40 cm 😊
Kbra003 Benim o hafta 1300 gramdı cnm banada az gelmişti ama doktor haftaya göre uyumlu ztn burdan sonra artık kilo alır demişti. Sende stes yapma alıyorlar zamanla
yelizb 27+ kaç sınız? Tam 28 mi? Ayrıca doktor tam dediyse sotun yoktur.benim 27+0 da 1173 tü.normal di haftasına göre.ayrıca geriden gelse dediğim gibi doktor mutlaka belirtir.sıkmayın canınızı
Tatliskoo yelizb 28+1 canim ne biliyim ya biraz gobek ölçüsü geride dedi iste ama cok degil dikkat ett dedii istee
Mommmyyy Tatliskoo 28+2 de 1242 gr normal dedi toplar kendini bazen ilerde çıkıyor bazen de geride bu hafta mesela bacak kemiği 1 hafta geri çıktı baş iki hafta 3 gün önde karın tam gününde takılma bir iki haftaya zaten tam net ölçümler değil
Tatliskoo Mommmyyy bizimde kafa önde biraz ama gobek iste biraz geride dedi bakalim bi dahaki randevuya kadar toparlarız ınsallahh
Pelusss Mommmyyy canım merhaba doktor bu ölçümler için sana herhangi bir yorum yaptı mı. Benimde bacak boyu 1 hafta geri kafası iki hafta önde çıktı doktor beni perinatolojiye yönlendirdi ya bir sorun olabilir diye çok korkuyorum seninle aynı çıkmış ölçümler doktor bana niye böyle dedi ya 😟
Mommmyyy Tatliskoo sen vitaminleri ihmal etme , her gün yumurta, peynir, süt, yoğurt, çiğ badem, çiğ fındık , kaju ve bolca meyve tüket canım ben hepsini yaptığım halde tam haftasında biraz da bebişin bünyesine bağlı
Tatliskoo Mommmyyy bende oyle yapıyorum hep canim dediklerini tüketiyorum vitamin hangisnii kullanıyorsun acana