HappyMom sabun Nivea, şampuan Baby & me, vücut losyonu Ecowell bunların hepsini doğal içerikli olduğu için kullanıyorum başka markalara bir ton para vermeye gerek yok açıkçası bebeğimin teninde de bir sorun yaratmadı, saç derisinde konak bile olmadı. Doğduğundan beri değiştirmedim 8 aydır kullanıyoruz nerdeyse hergün yıkamama rağmen sabun 2. Yi aldım losyon ve şampuan 1. Kutu, şampuan 750 ml zaten mis gibi hepsi. Bide yağ gözeneklerini tıkıyor diye okumuştum bence Losyon 🧴