N-K canım.senin yerinde olsam bebek iri ve kafa büyük ise hiç riske atmam herşey gayet güzelde olabilir ama doğum bu aksilikte yaşanabilir doktorun bile sana seçenek sunmuş karar senin elbette bizler sadece fikir veriyoruz her ikisinde de annne oluyorsun benim her şartım normal hicbirsey yok ama yaşanabilecek aksilikleri düşündükçe korkuyorum.