Elifyali Eskiden sadece normal varmış evet ama bir sürü çocukta doğum sırasında ölüyormuş yada sakat kalıyormuş. Yada anne ölüyormuş. Dolayısıyla o sezeryana karşı çıkan beğenmeyenler varya, çoğuda sezeryana muhtaç kalıyor. Bu hayatta büyük konuşmayacaksın. Şükürler olsun ki Rabbim sezeryan diye bir şeyi var etmişte, doğum sırasında ölümler azalmış