Mom8 Kızlar doğuma bir ay kaldı hala isim yok Halit ismi sonuna veya başına önereceğiniz isimler var mıdır biz efe,efe, eren düşündük ama içimize sinmedi tam
Seyma2861 Mom8 halit Eren cok güzelmiş en güzel o oluyor bence. Birde birşey diyeceğim yanlış anlamayın halit ağır bir isim ya yanına cok modern yeni nesil isimler gidecek bir isim değil naçizane fikrim☺️
Mom8 plakayerli Ereni başta çok beğendik birden ne olduysa aklımız karıştı ayaz falan mı daha modern isimler mi koysak dedik 😅😅
Mom8 _abc_xyz evet ya aslında çok severdim can ismini belki koyardım bile ama malum işte kara kara düşünüyorum daha magnetler falan sipariş verilecek😓😓
Mom8 Seyma2861 sizin gibi düşünüyorum ama çocuk sonrasında zorlanır mı düşüncesiyle farklı bir isim düşündüm gerçi eren ne çok eski ne çok modern arada bir isimde😊😊