LamiyaCetinkaya NurSema01 Erken doğacak diye korkuyordum 36 haftalıkken, şimdi 39 olduk doğmayı unuttu sanki miniğim 😂
G19- LamiyaCetinkaya benim kuzenim 38+4 de normal doğumla oğlu oldu bence alakası yok erkek de kız da istediği zaman doğuyor erken geç diye bişey yok bence
Hifaberra İlk kızıma 42 haftalıkken doğum yapmıştım Şimdi ikinci gebeliğim 38+1 deyiz sancı ağrı yok ilki de öyle geç olunca daha var diyorum
Egoistpati LamiyaCetinkaya 39+6 gelmiyor gelecek olan 😂 ne olacak balon olduk iyice çatır çatır çatladık
Haticekablan LamiyaCetinkaya 39+2 gözüm yolda gönlüm darda ya kendin gel ya da haber yolla🤪😀 ah benim güzel yavrumun da hiç gelesi yok bi de bu sabah bi hafif uyandım ama umutlanmak istemiyorum sonra hüsran 😅
Bsrul21 LamiyaCetinkaya 38+6 sancım, baskım, tuvalet ihtiyacı, daralma herşey geçti gece mışıl mışıl uyudum, sabah sanki hiç hamile değilmişim gibi uyandım, hareket ettim. Sanki olcak gibi hissediyorum ama bu postu okuyunca tüm ümitlerim son buldu🤦😄
Mommm97 Yarın 41+ olacağız hala tık yok. 🙄 dediğiniz gibi yalancı sancılardan bile tık yok. Geçen günden beri az az adet sancım başladı belimden vuruyordu çok hafif ama geçti. Açıklığım da var ama kızım çok rahat galiba😂😃. Neyseki yarın doktora gideceğiz bakalım ne olacak. Gelmezse suni sancıyla başlatılacak bu hafta☺️
Aksoytetik LamiyaCetinkaya 37+5im hiç bir işaret yok artık zaman geçsin doğuralım sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏
MryMry LamiyaCetinkaya Benim gibi 37 den itibaren doğsun diye bekleyince stres oluyor insan ama mantıklısı 39 dan sonra beklemekmiş onu anladım . 39+3 de nişanım geldi doğurmuş gibi rahatladım şuan 😂
Mavi_dnz42 LamiyaCetinkaya bende öyle hissediyorum 1 haftada karnımda çok büyüdü yürürken bile zorlanıyorum artık 😃