LamiyaCetinkaya Ayyy sonunda ben de bu postu açtım ya 😂😂 39+0 olduk be derttaşceeezlerim, yalancı sancılar da kesiliyor artık inanır mısınız 🙄 Tık yok dedikleri bu olsa gerek. Benim oğlanın yeri rahat galiba😁 Siz ne yaptınız? Ocak annelerinden kimler kaldı?
Mommy2b LamiyaCetinkaya 🙋🏻♀️ Yalancılar bile kesiliyor artık dediğin yere kalbimi bıraktım… ya biz ne zaman doğuracağızzz
Mutlulukcuk LamiyaCetinkaya 39+2 benim kız da gelmiyor 🥺 Hani Kız erken gelirdi, sancı yok sadece kasık ağrısı çok çok nadirde alttan ağrı 🥺 Bir de 3 gündür uyuyamiyorum ya😶
Mavi_dnz42 LamiyaCetinkaya bir bilsem keyifleri yerinde anlaşılan gelmeye niyetleri olmadığına göre 😄 ama onlar doğmazsa zamanları dolunca doktorlar doğuracak kaçarlar yok bu durumdan 😃😃
LamiyaCetinkaya Mavi_dnz42 ahahah aynen öyle ya 😂 Benim doktorum bekleyelim diyor da galiba oğlum son 1 haftadır efsane kilo aldı nedense öyle hissediyorum, çok ağırlaştım 😁
LamiyaCetinkaya Mommy2b Yani kaç kere yanlış alarmla panikledik oysa.. Şimdi de sanki dalgasını geçmiş oturup anasına gülüyor bizim sıpa 😂
Mavi_dnz42 LamiyaCetinkaya bende öyle hissediyorum 1 haftada karnımda çok büyüdü yürürken bile zorlanıyorum artık 😃
LamiyaCetinkaya Mutlulukcuk aynısı bende de var canım, bir tek bebem erkek. anneme ne desem normal diyo uyuz oluyorum 😂
Yldz3 Baharata ya sata göre mi gittiniz bende gelmiyor diye yakınıyordum bugün doktorumu değiştirdim zaten memnun değildim işte günü doldu korkuyorum diye gittim doktor sana kim söyledi bunu daha 1 haftası var annesi falan dedi şok oldum diğer doktor suni ile zorla doğurtacaktı çok sinirlendim hem stres yaşadım gelmiyor bebeğim diye hem korktum günü doluyor diye üstelik suni verecekti aklıma geldikçe sinirleniyorum ya
Kezban35 Kızlar benimde 39+0 bugun gelmicek😂😂 uyku haram ama tık yok sadece tuvalet derdim çok bide ellerimde uyusukluk var sanki şişlerde ama çok hareketli biriyim
LamiyaCetinkaya Kezban35 bu sabah çok gariptir kasılmayla uyandım ve tuvalete gittim ama yanlış alarm tabiki🤷💃😂
NurSema01 LamiyaCetinkaya 38+1 direne direne kazanacaklar sanırım bu oğlanlar 😂 askerlik çağında çıkacaklar
LamiyaCetinkaya NurSema01 Erken doğacak diye korkuyordum 36 haftalıkken, şimdi 39 olduk doğmayı unuttu sanki miniğim 😂
G19- LamiyaCetinkaya 38+1 bende de belirti yok hala çarşamba günü bebek dönmezse sezeryana alabilirim dedi doktorum normsl olsun istiyordum hep
Mutlulukcuk G19- Evet benimki de burda, Allahtan baya yardimci oluyor, ama rahat değilim, uykusuzluğum bir sebebi de bu, uyuyamiyorum ya bebişe bir zararı olmaz inş ya
G19- Mutlulukcuk dinlenmek önemliymiş ama bende kaynanam geleli yatamıyorum ev iş güç. Derken mutfağı a başkası giripte yemek yapsın istemiyorum temizliği. Falan kendim yapmayınca içim rahat olmuyor