Bsmlh Zeyzey123 7 tane kayıp 2 si cok büyük şekilde tedavı de gordum sonrası kendıde oldu sonuç hep aynıydı sükür şimdi 22 haftadayız 🤲
Zeyzey123 Bsmlh yaaaa çok üzüldüm dile kolay 7 tane bebeginimi kaybettin rabbim sabrini versin senin ya sorun neymis ogrenebildinmi ?
Bsmlh Zeyzey123 sorunda cıkmadı troid harıc pıhtılaşmada yok ama şimdi en başından hep oksapar aspirin basladık
Sabihanur1 Bsmlh tiroid değeriniz ne çıktı benimde yüksek pıhtılaşma yoksa bile coraspirin niye verdiler
Bsmlh Sabihanur1 60 bin çıktı kanser taramalarına girdim pıhtılaşma olmada bıle tekrarlayan düşüklerde oksapar/enox ve aspirin veriliyormuş ondan verdıler
Dlkelc09 Zeyzey123 3. Aya kadr yasaklandı evet. Zatn tüp bebek olduğu icin sonrasinda da riske atmadık her ne yapıyorsanız dikkat edin temizlik yemek ütü alışveriş ne gelirse aklına hiç bir şey yapmadım 31. Haftadaym smdi